Tuesday, September 29, 2015

#Birthday | 17 September, Ayah saya dah 55 tahun

Alhamdulillah. 17 september lepas, birthday ayah yang ke 55.
Tapi kami celebrate lambat sikit, nak tunggu adikberadik semua ada.
Makan ayam panggang, udang besau 3 ekor, lobster 1 ekor.
First time iqa makan lobster. macam blurr blurr jugak. 
Ohh, macam ni rupa lobster. Ohh, macam ni rasa dia. haha!
gambar? takde. nanti orang terliur. tak baik. hehe
IbuAyah baru balik dari sabah. So, ayah try la beli.
Kemain mahal lagi. Tapi beli kat sabah, kira murah sikit. 
Kalau kat KL, mesti lagi mahal. sobbssss

Ni Kek ; Secret Recipe, Chocolate Berry Cheese kot. Tak ingat namanya.
For me, memang PERFECT! sebab ada rasa chocolate, ada cheese, ada berry.
memang addicted! yummy licious! sedappp sangat!

kalori? jangan tanya. haha. Cheating Day! :p
kami jarang beli kek Secret Recipe. Selalunya beli kat Kings Confectionary.
So, nak tukar selera. Ushar2 dulu website diorang. Tapi kek ni takde kot.
Bila walk in, tengok2 ada. Call ibu, ibu kata okay amik ni. Pilihan Terbaik!




Bila ingat ayah, iqa selalu sangat bersyukur tentang satu perkara
yang Allah kurniakan, anugerahkan. iaitu
PELUANG untuk tolong ayah jadi sihat.
Sedih, Gembira, Syukur, Terharu, Berterima kasih.
T_T

jasa ayah pada kakak, memang tak terkira la kan.
tapi hadiah ni lah yang paling berharga kakak dapat bagi ayah.
lebih berharga daripada sijil2 dekan, sijil diploma, sijil degree.



Walaupun ayah saya hanya Product Lover,
tapi setiap kali kakak share cerita ayah dengan orang lain,
insyaAllah semoga ayah dapat 'pahala' jugak, 
sebab mereka terinspirasi dengan cerita ayah.
 Gambar keramat sangat ni. ayah pun faham dah


On-Stage sharing:

"Nama saya Atiqah,
Sebelum Program Nutrisi, saya tiada masalah berat badan, 
cuma saya selalu tidur dalam kelas.
Selepas Program Nutrisi, saya semakin bertenaga, 
BONUS saya turun 5% bodyfat.

YANG BESTNYA, saya tolong ayah saya turun 16kg !!!
Umur ayah 55tahun, boleh complete HalfMarathon 21KM 
dalam masa 2jam17minit!!! "

(biasanya ayah dapat WOW lebih. ayah lagi popular daripada coach dia) huu.

17sept, genap2 ayah 55tahun.
semoga ayah diberi kesihatan yang baik & syurga yang kekal abadi. Amin

dan Terima Kasih Allah, jumpakan NurAtiqah dengan Herbalife 3tahun lepas.
Dulu ayah macam timebomb. taknak bayangkan apa jadi kalau tak jumpa herbalife. T_T
alhamdulillah. alhamdulillah jumpa.


InsyaAllah, 4 October 2015, Ahad
Ayah akan lari 42KM pulak. Full Marathon.
Standard Charterd Kuala Lumpur Marathon #SCKLM
Doakan ayah saya berjaya tamatkan larian dengan selamat.
amin. amin. amin.

No comments:

Post a Comment

are you looking for these?

how can CoachSisqa help you?

Name:
Email Address or Facebook
Where do you live now?
How can I help you with Herbalife? Healthy Breakfast
Maintain Weight
Gain Weight
Lose Weight
Improve Health/Energy
Improve Skin Problems
Consume Herbalife with Legal Discounts
Extra Income (RM500-RM3000)
Are you SERIOUSLY SERIOUS?? Yes!
No~
Not Sure..
Any questions you want to ask Coach NURSISQA?

Click here to create your own form.